top of page

Frequently Asked Questions

  • Wanneer ontvang ik mijn product? When will I receive my product?
    Ons doel is om de bestelling binnen 3 werkdagen te leveren. Als het product tijdelijk niet op voorraad is, neemt KeepTotal onmiddellijk contact met u op. Our aim is to deliver the order within 3 business days. If the product is temporarily out of stock, KeepTotal will contact you immediately.
  • Krijg ik korting op een grote aankoop? Do I get a discount for a large purchase?
    KeepTotal streeft naar de beste service en het beste advies. Bovendien streeft KeepTotal ernaar om de producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Als u geïnteresseerd bent in een groot aantal producten, maken wij graag een offerte voor u. Neem contact met ons op via info@keeptotal.nl. KeepTotal is committed to providing the best service and advice. In addition, KeepTotal strives to offer the products as cheaply as possible. If you are interested in a large number of products, we will gladly make you an offer. Contact us via info@keeptotal.nl.
  • Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren? Can I return my order in whole or in part
    Ja! Na ontvangst van het artikel dat u hebt besteld, gebruiken we een periode van 14 werkdagen om het artikel te retourneren. Binnen deze 14 werkdagen kunt u het ontvangen product retourneren en / of ruilen zonder een reden op te geven, op voorwaarde dat het compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Plaats het artikel altijd in een doos of envelop om terug te sturen. We adviseren u om hiervoor de originele doos te gebruiken. Uiteraard helpen wij u graag om direct het juiste product te vinden en zijn daarom beschikbaar voor advies: info@keeptotal.nl of +31613262669. Je kunt ook onze locatie in Dokkum bezoeken voor advies. Yes! After receiving the article you ordered, we use a period of 14 business days to be able to send it back. Within these 14 working days you can return and / or exchange the product received without giving a reason, provided it complete, unused and undamaged. Always put the article in a box or envelope to return. We advise you to use the original box for this. Of course we are happy to help you find the right product immediately and are therefore available for advice: info@keeptotal.nl or +31613262669. You can also visit our location in Dokkum for fitting advice.
  • Ik heb een klacht over een product, waar kan ik terecht? I have a complaint about a product, where can I go?"
    Als u een klacht heeft over een product, stuur dan een e-mail naar info@keeptotal.nl. Vermeld uw ordernummer in de e-mail, een beschrijving van uw klacht en, indien mogelijk, een foto van de klacht. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op om te bekijken hoe we dit kunnen oplossen. If you have a complaint about a product, send an email to info@keeptotal.nl. Mention your order number in the e-mail, a description of your complaint and, if possible, a photo of the complaint. Then we will contact you as soon as possible to see how we can solve this.
bottom of page